Tilja!

Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

Lycklighets-testet

Av Linda - 8 maj 2010 21:23

[x ] Du har en pojkvän.
[ x] Du har ett eget rum.
[ x] Du har en mobil.
[x ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x ] Du klär dig som du vill.
[ ] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x ] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x ] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[x ] Du har varit på konserter.
[x ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ ] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[ x] Du brukar göra något efter skolan.
[ x] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ x] Du har aldrig fått IG.
[x ] Du vet vad som händer i världen.
[ x] Du bryr dig om folk.
[ x] Du är nöjd med ditt liv.
[ x] Du kan mer än ett språk.
[x ] Du har ett smeknamn.
[ x] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga “fiender”.
[x ] Du är en ganska snäll person.

Total: 25
———————————
Total :25

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 8 maj 2010 21:41

Vilken svordom använder du mest? helveteVilken tid är din väckarklocka inställd på? 6:15 (mån-fre)Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Nära Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bildenOm du vann på lotto, vad är det första du skulle k...

Av Linda - 8 maj 2010 21:26

Hur bor du: lägenhetBrukar du komma i tid: jaHur lång är du: 1,69Kan du laga mat: jaVad jobbar du med/pluggar du:  Erikshjälpen Second hand TimråVad har du på dig just nu: mysbyxor, linne, huvtröjaHar du någon fobi: ja, mörkräddHade du en bra kväll i...

Av Linda - 30 april 2010 16:37


Ja då var det äntligen helg igen då eller har haft helg i typ snart 5 timmar hehe slutade ju 12.00 idag *ler* En bild på mig och Xeno     Vet inte riktigt vad som händer ikväll, är ju ändå sista april, men blir nog hemma tror jag, just nu sitte...

Av Linda - 29 april 2010 19:27

Bara 1 dag kvar på jobbet och halvdag dessutom, så underbart skönt *ler* Jag ska fixa och dona mer med min blogg i helgen :-) ...

Av Linda - 29 april 2010 19:12

Hej! jag har bytt blogg från http://familjennasman.blogg.se till denna istället, jag tror jag kommer trivas bra med denna blogg, hoppas jag, men jag ska iaf spara  den andra också ifall att liksom..... ...

Presentation


Linda
28 år
Dotter
Barnbarn
Kusin
Faster
Förlovad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagar till min 29 årsdag

Dagar till min 30 års dag


Ovido - Quiz & Flashcards